Космос

У наса розповіли про місячний ровер і показали рідкісні архівні знімки

Lunar Roving Vehicle (LRV) був електромобілем, призначеним для роботи у вакуумі з низькою гравітацією Місяця і здатним перетинати місячну поверхню, що дозволило астронавтам Apollo розширити діапазон їх наземних позакорабельних дій. Три LRV були запущені на Місяці, один на Аполлоні-15 астронавтами Девідом Скоттом і Джимом Ірвіном, один на Аполлоні-16 Джоном Янгом і Чарльзом Дьюк і один на Аполлоні-17 Джином Сернаном і Харрісоном Шміттом. Кожен марсохід використовувався три рази, по одному в день протягом триденного циклу кожної експедиції.

https: / / www.hq.nasa.

gov/на Apollo-15 LRV проїхав 27,8 км за 3 години 2 хвилини їзди. Найдовший одиночний хід становив 12,5 км, а максимальна дальність від місячного модуля – 5,0 км На Apollo-16 машина подолала 26,7 км за 3 години 26 хвилин їзди. https://www.

hq.nasa.gov/Самый довгий траверс-11.

6 км, а LRV досяг відстані 4,5 км від LM. На Apollo 17 місяцехід пройшов 35,9 км за 4 години 26 хвилин загального часу в дорозі. Найбільша довжина ходу становила 20,1 км, а максимальна дальність польоту від LM – 7,6 км.

https://www.hq.nasa.

gov/місячний всюдихід мав масу 210 кг і був спроектований так, щоб утримувати на поверхні Місяця додаткове корисне навантаження на 490 кг. Рама була довжиною 3,1 метра при колісній базі 2,3 метра. Максимальна висота 1,14 метра.

https: / / www.hq.nasa.

gov/Рама була виготовлена з зварних труб з алюмінієвого сплаву 2219 і складалася з шасі, що складається з трьох частин, яке Шарнірно закріплювалося в центрі, щоб його можна було скласти і повісити в відсіку місячного модуля.https://www.HQ.

nasa.gov/у нього було два складаються пліч-о-пліч сидіння з трубчастого алюмінію з нейлоновими ременями і алюмінієвими панелями підлоги. Між сидіннями був встановлений підлокітник, і кожне сидіння мало регульовані підніжки і ремінь безпеки на липучці.

https://www.hq.nasa.

gov/на щоглі в передній частині ровера була встановлена велика тарілкова антена. Підвіска складалася з подвійних горизонтальних поперечних важелів з верхнім і нижнім торсіонами і демпферного блоку між шасі і верхнім поперечним важелем. У повній комплектації LRV мав дорожній просвіт 36 см.

Related posts

Leave a Comment